Allereerst bedankt voor de interesse in onze slimme pakketten. Wij informeren u uiteraard heel graag over onze mogelijkheden en helpen u uiteraard graag.

Voordat wij u een passende aanbieding kunnen doen, hebben wij wat aanvullende gegevens nodig. Dit gaan wij doen in een aantal stappen.

Stap 1: Inventarisatie

Alleerst zullen wij gaan onderzoeken welke functionaliteiten u wenst in de online oplossing die wij bieden. Daarnaast stellen wij u een aantal vragen naar de eisen en wensen van onze dienstverlening. Aan de hand hiervan kunnen wij u een advies uitbrengen over een slim pakket dat het allerbeste aansluiting bij uw onderneming.

Slimme-pakketten-Minimaal.png Slimme-pakketten-Basis.png Slimme-pakketten-Standaard.png Slimme-pakketten-Groot.png Slimme-pakketten-Maatwerk.png

Stap 2: Pakketselectie

Aan de hand van de gevonden antwoorden bij stap 1 kunnen wij u een advies geven over welk pakket het meest geschikt is aan de hand van uw eisen en wensen. Dit vormt de basis van onze dienstverlening.

Uiteraard kunt u in de toekomst altijd het pakket nog uitbreiden of laten aanpassen. Op die manier groeit onze dienstverelening mee met uw onderneming.

Stap 3: Uw gegevens

Omdat we een goed beeld hebben van uw eisen en wensen,  kunnen wij u een aanbieding toezenden. Voordat wij dat daadwerkelijk kunnen doen, hebben wij wat persoonlijke gegevens van u nodig. 

De persoonlijke gegevens die u achterlaat, zullen wij uitsluitend gebruiken om de aanbieding te kunnen verzenden. We gaan dit dus niet gebruik voor andere doeleinden.

Wilt u op de hoogte blijven van onze organisatie? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.

aanmelden voor de nieuwsbrief ››

Het vervolg ....

Binnen 5 werkdagen na het verzoek, zullen wij u een aanbieding toesturen. Deze aanbieding kunt u online bekijken. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze aanbieding, dan kunt u deze ook weer online aangeven. Dus dit kunt u doen op het moment dat het u uitkomt. Even contact met ons opnemen per telefoon of e-mail, behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Wij helpen u graag op alle mogelijke manieren.

Wanneer u akkoord bent met onze aanbieding, dan kunt u deze online accepteren door deze online te ondertekenen. U ontvangt dan direct een afschrift van de getekende overeenkomst in uw mailbox. Vrij snel daarna zullen wij starten met het inrichten van uw administratie en u op weg helpen hoe dit allemaal werkt.

Wij zijn u graag van dienst en kijken er naar uit om samen met u te werken aan uw onderneming.

Stap 1: Inventarisatie

Om u een goede en passende aanbieding te kunnen doen, willen wij graag eerst al uw eisen en wensen inventariseren. Aan de hand van uw antwoorden kunnen wij u alvast een advies geven welk pakket het allerbeste bij uw onderneming zal passen.

Functionaliteiten administratie
Aanvullende opties
Aanvullende dienstverlening
Historische gegevens

Smart Visie contactpersoon

Kennis maken?

"Eens samen verkennen wat wij voor u zouden kunnen betekenen?"

neem contact met mij op