Enkele veranderingen

wijzigingen.png02 okt

Door Smart Visie

In de afgelopen jaren hebben wij een geweldige groei doorgemaakt. De vraag naar onze dienstverlening en producten neemt nog steeds toe. Vorig jaar is hierom al enkele keren gebruik gemaakt van extra ondersteuning en de verwachting is dat dit in de nabije toekomst nog vaker voor zal gaan komen. Hoog tijd dus voor het doorvoeren van enkele wijzigingen.

Personeelsbestand

De onderneming is gestart als eenmanszaak. Met enige regelmaat werd er al gebruik gemaakt van ondersteunende hand en spandiensten.

Vorig jaar is Smart Visie gestart met het inzetten van tijdelijk personeel op een aantal projecten en dit is redelijk goed bevallen. Er wordt dan ook onderzocht op welke wijze dit gecontinueerd kan worden dan wel dat wij nieuwe medewerkers in dienst gaan nemen. Op dit moment worden hierover al een aantal gesprekken gevoerd.

Een medewerker heeft in ieder geval al ons aanbod geaccepteerd en deze persoon zullen wij dan ook spoedig gaan voorstellen op onze website.

Telefonische bereikbaarheid

Met ingang van 1 oktober hebben wij een nieuwe telefooncentrale in gebruik genomen en dus ook een nieuw telefoonnummer (010 – 30 75 266) gekregen. Hiermee komt het oude telefoonnummer te vervallen en zal in de loop van volgend jaar worden afgesloten. De bediening van deze telefooncentrale verloopt geheel in de cloud. Hierdoor is deze eenvoudig uit te breiden en heel flexibel in de bediening. Eveneens is de centrale te bedienen en te beantwoorden met de mobiele telefoon. Dit past ons uiteraard heel goed en hierdoor zal onze telefonische bereikbaarheid aanzienlijk verbeteren.

Tijdens de kantoortijden (vanaf 08.30 uur tot 17.30 uur) zal elke telefonische oproep altijd worden beantwoord. Buiten de kantoortijden of in het weekend, zal – bij niet tijdig opnemen – de mogelijkheid geboden worden om een voicemailbericht achter te laten. Adreswijziging

Vanaf 1 oktober 2017 is er eveneens een kantoorlocatie in gebruik genomen. Via Business Center Lansingerland wordt er een kantoorruimte gehuurd. De locatie zal voor velen geen onbekende zijn, omdat het gemeentehuis van Lansingerland er vlakbij gehuisvest is.

Het adres is:

Tobias Asserlaan 7
2662 SB BERGSCHENHOEK

De kantoorruimte is alleen op afspraak te bezoeken. Wel kan er altijd tijdens kantoortijden bescheiden worden afgegeven.

Website

Achter de schermen wordt er hard gewerkt om onze website te herzien. Een tekstschrijver is bezig met het herschrijven van de verschillende teksten op de pagina’s en een vormgever kijkt nog eens heel kritisch naar de opzet en inrichting van het geheel. Vanaf januari zal er een sociaal mediacampagne worden gestart om onze dienstverlening in abonnementsvorm onder de aandacht te gaan brengen. Om hierop goed voorbereid te zijn, zullen een aantal wijzigingen moeten worden doorgevoerd.

Binnenkort zal onze website er dus een klein beetje anders uitzien dan u van ons gewend was.

Portaal

Bij de eerste opzet van de website was er een klantenportaal aangemaakt. Op dit portaal vond elektronische communicatie plaats tussen de klant en ons kantoor. Na bestudering van de nieuwe wet- en regelgeving over privacy bleek dat wij meer functionaliteiten beschikbaar zouden moeten stellen aan de geregistreerde gebruikers in onze database. Daarom bouwen wij het klantenportaal om naar een portaal, zodat ook deze personen toegang krijgen.

Op deze manier kunnen zij eenvoudig inzien welke gegevens wij hebben geregistreerd en kan ook eenvoudig een verzoek tot wissen van deze gegevens worden ingediend. Binnenkort zullen wij een mailing versturen aan iedereen die in onze database geregistreerd staat met het verzoek om hun gegevens te controleren en eventueel aan te passen. Tegelijkertijd kunnen zij ook aangeven om hun gegevens te laten wissen of om zich af te melden voor het ontvangen van berichten van ons in de nabije toekomst.

Voor klanten zal het portaal op een aantal punten worden uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. Op deze manier geven wij gehoor aan de wens van een aantal klanten en hopen wij onze dienstverlening nog klantvriendelijker te maken.

« Terug

Scroll naar boven