« Terug

Wachtwoord-reset voor alle klanten

20170602-password.png02 jun

Door ExactOnline

Op vrijdagmiddag 2 juni hebben wij een wachtwoord-reset doorgevoerd voor alle Exact Online-gebruikers in Nederland. Dit proces is niet voor iedereen vlekkeloos verlopen en we verontschuldigen ons hierbij bij alle klanten en partners die hier hinder van hebben ondervonden.

Wat is er aan de hand?

Dataveiligheid heeft de hoogste prioriteit bij Exact. We waken 24/7 over je gegevens. Vrijdag 2 juni 2017 hebben we geconstateerd dat er wachtwoorden door onbevoegden zijn gebruikt voor toegang tot Exact Online-accounts. Het gaat om zes op dit moment bij ons bekende gevallen. Met de betreffende klanten is contact geweest. Uit voorzorg hebben we voor alle gebruikers een wachtwoord-reset uitgevoerd.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Dit houdt in dat je een nieuw wachtwoord moet aanvragen. Ga naar https://start.exactonline.nl en volg de instructies op je scherm. Heb je na afgelopen vrijdagmiddag 14.00 uur al een nieuw wachtwoord aangevraagd en ingelogd, dan hoef je geen actie meer te ondernemen.

Veelgestelde vragen

Lukt het niet, bekijk de veelgestelde vragen over de wachtwoord reset.

Tips voor je wachtwoord

Om je wachtwoord handiger te kunnen onthouden, maak dan gebruik van een unieke wachtzin voor Exact Online. Denk aan: “Mijn droomauto is een Ferrari!”

Je kunt gebruikmaken van de tweetrapsverificatie. Meer informatie hierover vind je hier.

Vragen over de wachtwoord reset?

Om de overlast zo beperkt mogelijk te houden, hebben we onze support capaciteit vergroot. Heb je vragen over het instellen van een nieuw wachtwoord voor Exact Online, bel dan met 0800-1324. Dit nummer is bereikbaar tussen 7.00 uur en 21.00 uur.

Blog over wachtwoord reset

Ben je benieuwd naar de recente ontwikkelingen over de wachtwoord reset? Volg dan onze liveblog.

Excuses voor het ongemak

Ondanks dat we je met een groot team willen helpen, kan het zijn dat er een wachttijd is. We bieden hiervoor onze excuses aan.

Achtergrondinformatie

Wij onderzoeken de zes gevallen die op dit moment bij ons bekend zijn. Daarbij krijgen we hulp van specialisten. Op dit moment hebben wij geen aanleiding om aan te nemen dat er bij meer klanten, dan nu bij ons bekend, ongeautoriseerde toegang heeft plaatsgevonden. Uit voorzorg hebben we voor alle gebruikers in Nederland een wachtwoord-reset uitgevoerd. Op deze manier geven wij de hoogste prioriteit aan de veiligheid van jouw gegevens.


Exact Online

Molengraaffsingel 33
2629 JD DELFT

Telefoon: 015 - 711 5100

« Terug

Scroll naar boven