Uw administratie bestaat uit verschillende onderdelen. Sommige onderdelen moet u (of een medewerker van uw onderneming) altijd zelf blijven doen. Denk hierbij aan het factureren aan uw klanten of het betalen van uw leveranciers en personeel.
Al het andere kunt u uitbesteden of nog slimmer organiseren. Hierbij helpt de techniek in het samenwerken of het besparen van tijd.
Bespaar tijd
De administratieve ballast mag niet teveel tijd en energie vragen. Daarom zijn wij continue op zoek naar innovatieve manieren om de administratie zo veel mogelijk te automatiseren, daar waar het kan.
Een computer is immers sneller en nauwkeuriger, maar kan (helaas) niet alle keuzen even goed maken. In een dergelijk geval is het belangrijk om goede afspraken te hebben over de samenwerking (wie doet wat).
Ook met offline overleg
Met het automatiseren van de administratieve ballast, houden wij en u tijd over. Die tijd kunnen wij heel goed besteden door het geven van adviezen op de meest uiteenlopende aspecten, thema's en onderdelen.
Dit kan per telefoon of per e-mail, maar soms is het gewoon simpelweg beter om elkaar even offline te ontmoeten en het er samen over hebben. Net wat het beste is voor het onderwerp en de behoefte.
01 dec Het is ons motto om samen te werken aan de administratie van een onderneming of instelling. Het compleet uitbesteden van de administratie aan een adminstratie- of accountantskantoor is niet alleen... lees verder
27 aug Steeds meer organisaties maken gebruik van oplossingen voor het scannen en herkennen van boekingsdocumenten, al dan niet in combinatie met het elektronisch uitwisselen van boekingsdocumenten. Het ... lees verder